tirsdag 4. februar 2014

Trykkpressa februar 2014

Da var det allerede februar og utfordringen denne måneden MÅ jo bare bli hjerter ♥

Du kan lage hva du vil, så lenge du har hjerter på prosjektet ditt. Her er litt inspirasjon til dere :)






Premien vår er:

1. Vinneren får et årsabonnement på Ett trykk. Denne vinneren trekkes tilfeldig blant alle som har deltatt den aktuelle måneden.

2. Topp 3 blir stemt frem av designteamet. De tre med flest stemmer kan smykke seg med tittelen "Trykkpressas Topp Tre", og hente en skryteknapp i bloggen vår som de kan ha på bloggen sin.

3. To ganger i året (mai og november) foretar vi en stor avstemming blant vinnerne av Topp Tre i "bolk 1" (nov.-apr.) og "bolk 2" (mai-okt.). Hovedpremien blir en "Gjestedesignerplass i Ett trykk". Vinneren av Bolk 1 blir presentert i oktoberutgaven av Ett trykk, mens vinneren av Bolk 2 presenteres i aprilnummeret. Her vanker det selvfølgelig også en skryteknapp på de to hovedvinnerne.


Ut over dette er reglene som før:
- Du kan linke opp bidraget ditt frem til den 25. februar kl. 23.55. Vinneren annonseres 28.02.14
- Du kan levere maks 3 bidrag om ikke annet er spesifisert i utfordringsteksten.
- Bidraget må være nylaget og ikke publisert på noe vis tidligere.
- Du finner ellers regler og informasjon under fanen øverst i bloggen.


Godt nytt år fra Else Irene og resten av jentene i Ett trykk teamet!



5 kommentarer:

  1. Jeg fikk ikke lastet opp bildet i linker her jeg. Aldri hatt problemer med det før, men ikke brukt den versjonen her før. Fikk bare opp noen bilder fra bloggen jeg kunne velge, og de var bare noen av dem som ligger i sidebaren, og ikke av bidraget. prøvde derfor å laste opp fra Macen, men det kom visst ikke frem her. Noen tips?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har dessverre ingen tips til deg, beklager... Men du er selvsagt med på utfordringen, selv om ikke bildet er med :)

      Slett
  2. Hehehe, jeg glemte å skrive navnet mitt, så derfor kom blogginnlegg-navnet opp under bildet...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg endret linken til å vise navnet ditt ;)

      Slett
  3. Ser du har skrevet i bloggen min at du ikke ser hjertet på den lyseblå taggen min så den derfor ikke er godkjent ;) Hjertet er i swirlen, bittelite, men har nærbilde av det i bliggen så du ser det Else Irene :)

    SvarSlett